Iga töö ja ettevõtte jaoks on kuskil see õige inimene olemas.
Siinkohal on oluline, et info antud tööpakkumisest jõuaks just nende kõige paremini sobivate potentsiaalsete kandidaatideni.
Tööportaalis töökuulutust üles pannes näevad seda vaid inimesed, kes ise aktiivselt tööd otsivad. Tänapäeval sellest ilmselgelt ei piisa, sest on vaja kaasata ka passiivsed potentsiaalsed kandidaadid. Need, kes sobiva ettevõtte, ameti, töö asukoha, meeskonna jne puhul on valmis töökohta vahetama. Seega, mida suurem osa Sinule sobivast sihtgrupist töökuulutust näevad, seda rohkem saad ka sobilikke kandidaate.
Värbamiskampaania on osa tööandja mainekujundusest ning muudab ettevõtte talentidele märgatavalt atraktiivsemaks.
Oluline on, et Sinu bränd teiste hulgast silma hakkaks, mistõttu tuleb kampaania välja töötamisel olla loov.
Värbamiskampaania korraldamist alustame põhjaliku profiilikirjelduse koostamisega.
See annab meile hea ülevaate sobivate kandidaatide profiilist – sellest, milline on ideaalne kandidaat (tema keelte oskus, haridus, töökogemus, isikuomadused jne). Kui profiil on paigas, mõtleme läbi, kus sobiv sihtgrupp on ning kuidas ja mis kanaleid kasutades nendeni kõige edukamalt jõuda. Olgu selleks siis kas sotsiaalmeedia kanalid (FB, Instagram, Linkedin, YouTube), videoreklaam suurtel ekraanidel, raadios, televiisoris või hoopis paberkandjal. Kõige selle tulemusena koostame värbamiskampaania plaani, mille omakorda kliendiga kooskõlastame.
Kui arvestada, et ühe ja sama ametikoha täitmiseks pidevalt töökuulutuste avaldamine mõjub kahjulikult, siis on kasulik iga kord otsingust maksimum välja võtta ning mõelda, kas on tulemuslikum viia läbi sihtotsing, värbamiskampaania või mõlemad. Eriti kasulik on värbamiskampaaniat korraldada massvärbamise korral.
Värbamiskampaania on osa tööandja mainekujundusest, mistõttu on selle kvaliteet väga oluline. Kuna korralikult läbiviidud värbamiskampaania nõuab palju läbimõtlemist ja korraldamist, mis omakorda on väga ajakulukas, siis TeamCreator tuleb siinkohal heal meelel appi.