Sihtotsingu kasu seisneb faktis, et Sa saad endale täpselt need kandidaadid, keda ise tahad.
Sihtotsingu käigus saab ühendust võtta täpselt nende inimestega, keda Sina ise soovid enda ettevõttesse tööle. Suure tõenäosusega tead enda tegevusvaldkonna inimesi ja nemad teavad ka Sind. Võibolla nad on isegi mõtteid mõlgutanud Sinu ettevõttes töötamisest, kuid pole julgenud ise selles osas midagi ette võtta. Nüüd on Sul hea võimalus ise ohjad haarata ja sihtotsingu kasu ära kasutada!
Saad välistada olukorra, kus raiskad palju aega suure hulga ise kandideerinud kandidaatide hindamisele, kelle hulgast lõpptulemusena sobivat kandidaati siiski ei leia.
Hetkel on olukord, kus kandidaate on rohkem võrreldes varasemaga. Kahjuks ei tähenda see automaatselt, et nende hulgas on sobivaid kandidaate. Seoses suurema hulga kandidaatidega, võtab värbamisprotsess ka rohkem aega.
Saad hoiduda olukorrast, kus panustad aega kandidaadiga suhtlemisse, kes tegelikkuses ei soovigi veel tööle tulla.
Näiteks on praegu tööturul liikvel inimesi, kes soovivad vaid Töötukassa nõude pärast kandideerida, et mitte hüvitisest ilma jääda. Samuti pole harukordne juhus, kus ise kandideerinu soovib tegelikult veel mõnda aega puhata, sest saab koondamishüvitist.
Sihtotsingu tegemine toimub diskreetselt, ilma töökuulutuse avaldamiseta.
Seega ei toimu avalikku presenteerimist, et ettevõttele on meeskonna lisa vaja. Kui organisatsioon endale väga tihti uusi töötajaid otsib, siis võib kõrvaltvaatajatel jääda ekslikult vale mulje, et ettevõttes on midagi valesti.
Sihtotsingu läbiviimine aitab aega kokku hoida.
Olukorras, kus avalikule töökuulutusele on palju kandideerijaid, kellest kokkuvõttes kedagi sobivat ei ole, oled ära raisanud palju enda ressurssi (orienteeruvalt 50 tundi) ning pead tulemusena uuesti otsingut alustama (2 avaliku konkursi ajakulu kokku ca 100 h). Sihtotsing võtab aga seevastu aega keskmiselt 75 tundi.
Sihtotsingu puhul on tulemus garanteeritud.
Sihtotsingu tegemise käigus saad endale hea ülevaate enda tegevusvaldkonna tööturu olukorrast.
Saad infot selle kohta, kuidas üldiselt Sinu tegevusvaldkonnas töötajad end tunnevad, millised hüved neil on ja mis neid praeguses töökohas kinni hoiab.
Sihtotsingu käigus saad endale koostada nimekirja kandidaatidest, kes Sinu poolt otsitavale töökohale sobivad (candidate pipeline).
Seeläbi on järgmine otsing samale ametikohale tunduvalt lihtsam ja võtab vähem ressurssi. Seega on sihtotsingu kasulikkus ilmselge.
Kui ka sina soovid rakendada uue töötaja otsingul sihtotsingut, aga ei tea, kuidas, siis võta TeamCreatoriga ühendust.
Annika Melsas, TeamCreator